REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
/obowiązuje od dnia 01.01.2021/
§1 Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy iOpen [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
2. Właścicielem Sklepu jest: iOpen Robert Sztaba z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Węgierska 170 lok.67, NIP: 734-265-42-63, tel. 727 540 200, adres email: sklep@iopen.pl.
3. Regulamin jest integralną częścią Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja niniejszego Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2 Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
b) emailem na adres mailowy sklep@iopen.pl,
c) telefonicznie na numery kontaktowy w zakładce /o nas/
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
§3 Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
2. Ceny przesyłek określone są w trakcie składania zamówień.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4 Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej lub inną metodą płatności online, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
§5 Reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6 Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Na mocy przepisów od 1 stycznia 2021, prawo odstąpienia od umowy kupna oraz zwrot towaru przysługuje również Klientowi-Konsumentowi, osobie fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą i dokonującemu zakupu na firmę pod warunkiem, że zakup ten nie jest związany z jego działalnością zawodową, tzn. nie ma charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z jego PKD w CEIDG.
3. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od daty odbioru towaru, oświadczenie zgodnie z wzorem (do pobrania tutaj) w formie mailowej o odstąpieniu od umowy.
4. Klient zwraca towar w stanie niezmienionym i bez wad do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
6. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę za towar wraz z kosztem dostawy. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
7. Klient odstępujący od umowy zwraca towar na swój koszt. Sklep pokryje koszt zwrotu w wysokości najniższego oferowanego kosztu dostawy.
§7 Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych czyli newsletterów poprzez podanie adresu mailowego.
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania a także ich usunięcia. Sklep realizuje zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem RODO a szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
§8 Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony a Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
3. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
4. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
5. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.

iMac
MacBook Pro 14
MacBook Air
Mac Studio
Mac mini
iPhone 17 Pro Max
iPhone 17 Pro
iPhone 17
iPhone Air
iPhone 16
iPhone 16e
iPad Pro
Apple Watch Series 11
Apple Watch SE 3
Apple Watch Ultra 3
Głośniki
Słuchawki